niedziela, 27 stycznia 2013

Kilka zdjęć

Uzupełniam relację z drogi z Polski do Australii o zdjęcia.

Frankfurt

Singapur











Nie było mi dane zobaczyć jak jest w męskiej toalecie, ale zdjęcie jest. Cały numer polega na tym, że siusiając do pisuaru, panowie widzą startujące samoloty :)




Ostatni z trzech lotów trwał 7 godzin, był spokojny, trochę trzęsło przy lądowaniu, ale widoki za oknem były fascynujące.



Na razie, wczoraj popołudniu i dziś rano widzieliśmy malutki kawałek okolicy.






Jest 19:45




3 komentarze:

  1. Ale fajne ciepełko tam masz :)
    Pochwal się kolejnymi zdjęciami i rozgrzej nasz troszkę w mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałem walizki nosić:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chciałabym w lutym 2014 wybrać się do Australii, konkretnie do Adelajdy. Jestem fanką morza, nurkowania itp. czy istnieje szansa aby przysłała mi Pani na mail zdjęcia plaż (wiem, że są w sieci ale często są one "poprawiane" :) mój mail: emisia23@wp.pl Czy może Pani polecić jakieś wycieczki tzw. fakultatywne w okolicach Adelajdy???

    OdpowiedzUsuń