sobota, 5 stycznia 2013

Dlaczego zaczęłam pisać?

Ten blog powstał dla wszystkich, których interesuje moja podróż do Australii. A więc i dla Ciebie, skoro to czytasz :)
Odliczanie trwa, 18 dni, już nie mogę się doczekać :)
Lecimy w rewelacyjnym składzie: mój Tata (główny sponsor i logistyk), mój Mąż, moich dwóch synów (Mateusz- lat prawie 18, oraz Maksym- lat prawie 10), Szwagier i ja, jedyna kucharka ;) Na miejscu dołączy do nas Wujek.
Lądujemy w Adelaide. Planujemy zwiedzić Robe, Portland, Port Cambell, Apollo Bay oraz Hamilton. Powrót do Adelaide, zwiedzanie okolic, odwiedziny Rodziny i znajomych, powrót do Krakowa.
To zarys ogólny, w sumie 31261 km, 26 dni, no i środek lata w Australii w środku zimy w Polsce :)

5 komentarzy:

  1. To może i ja dołączę? Ja nie kocham zimy, ja kocham lato !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja będę stałym czytelnikiem. Fajnie Ewa, że założyłaś stronę. Pozdrawiam. Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy podglądać waszą wyprawę.
    Czekamy na dużą ilość zdjęć.

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewus...... zycze Tobie i calej Twojej rodzince wspanialego urlopu. Bede stala czytelniczka Twojej stronki. Ciesze sie juz dzis na relacjie i mam nadzieje, ze wstawisz zdjecia z wyprawy.
    Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa super ;-)
    Pozdrawiam JanuszB

    OdpowiedzUsuń